Přes 1.000.000 KČ v tržbách 💰na E-shopu a na 200 poptávek 📈 za 4 měsíce spolupráce!

Něco o firmě Tridif…

Tridif je významný český výrobce drátěných produktů s více než 25 letou tradicí. Společnost se specializuje na výrobu zahradních a lesních uzlíkových pletiv a drátěných plotů. Kromě toho nabízí plotové panely, brány, vinohradnické dráty a kompletní montážní příslušenství.

 

Firma se také zaměřuje na komplexní služby v oblasti oplocení, včetně realizace plotů na klíč. Tridif se pyšní výrobou produktů v nejvyšší kvalitě, přičemž je známá svým zodpovědným přístupem, rozumnými cenami a dlouholetou tradicí na trhu.

Začátek spolupráce

S panem majitelem jsme si jasně domluvili cíle v rámci propagace na sociálních sítích. Potřebovali jsme maximálně vytížit party, které montují oplocení a také podpořit e-shopové prodeje, jelikož se už v minulosti stalo, že pan majitel přišel o tučné částky v rámci propagace a nikdy neměl větší důvěru v efektivní výsledky, tak jsem opět měl před sebou velice náročnou výzvu, k propagaci jsem dostal rozpočet 15.000/měsíc. 

Výzvy mám rád, dávají prostor kreativitě

Dali jsme se do práce. Jelikož jsme spouštěli v sezóně, potřeboval jsem vytěžit i sebemenší konkurenční výhodu, takže jsme se rozhodli dát na kompletní instalace 10% slevu a na celý e-shop 5% dolů. I taková sleva může pomoci potenciálnímu zákazníkovi při rozhodování a nám to může markantně pomoci při splnění nastavených cílů.

Zpracování vizuálů, grafiky a textů

Ikdyž má můj klient dlouholetou praxi a skvělé postavení na trhu, tak se jedná hlavně v této části republiky, kde firma působí o vysoce konkurenční prostředí, i proto jsem zvolil agresivnější texty a grafiku s důrazem na slevu, s urgencí na časové omezení.

Výsledky?

Velice rychle se začali ozývat první poptávky, ze začátku jsme se potýkali s horší kvalitou, ale i s tím musíte umět počítat a také pracovat, udělají se určité změny, operativně se vše implementuje do nastavení formulářů a na kvalitě musí pouze nabývat, také tomu tak bylo.

Začali jsme opravdu navyšovat na obrátkách a montážní party začaly mít hodně napilno. Nakonec jsme se dostali do maximálního vytížení a po 3 měsících úporné práce, montáží a plného kalendáře jsme vyhlásili stop stav.

No a co E-shop?

Nedávno jsme se dostali na velice zajímavý milník a to 1.000.000 Korun v tržbách a to chci připomenout, že na AD spend jsem nedostal zatím o korunu více. Je to výsledek, který opravdu dal zabrat, muselo se hodně optimalizovat, testovat, hrát s nastavením, ale podařilo se dostat na stabilní vlnu, kdy generujeme 300-400 tis. za měsíc, což je významná hodnota z celkových tržeb.

Nyní už řešíme posezónní starosti a záležitosti, ale neplánujeme polevit, ba naopak přišel správný čas si říci o větší AD spend a posunout podnikání klienta na další úroveň.

Kontakty

Robert Hartman s.r.o.

IČO: 29459184

© 2024. All rights reserved | Všeobecné podmínky